Sunday, September 19, 2010

raya raya raya 2010..

Raya? tahun nie mcm biasa gak la raya. seperti tahun tahun lepas. g kubur, g umah mak ngah, mane2 mak suruh, aku jalan je la. tp first time woo, x g solat raya. sume sebab aku terlelap dan tido pukul 7 pagi..NAK MAMPUS KER ?? ape boleh buat.. bnda dh lepas.. haha.. tahun nie sume ada except abg syahir yg sentiasa busy dgn Sunway Lagoon die. haha.. x mengharap duit raya pon tapi ape boleh buat tgh bulan ar beb.. so xdapat den nk nolong. before g umah mak ngah,dgn hujan renyai renyai. sempat lg...teeetttt....
sempat lg ngn leesa...




tema tahun nie purple, haha. giler sweet aku tahun nie.. along purple,leesa purple, fifi aku lupe warna ape, mak purple kot,pakcik juga kot.. angah n abg reza with hana semua colour orange eventhough Netherlands kalah aritue,.. akibat aku yg score(poyo giler) xpe xpe, nnti aku try korek gmbr kat D3000 abg reza tue. pandai gak die snap.. Jeles aku siiiOOt !!
 
nk kutuk? kutuk la.. hahaha. ada ku kesah.. next is BERAYA... malas aku nk ckp lg. hee..

No comments:

Post a Comment